Дипломы, курсовые, рефераты, контрольные...
Срочная помощь в учёбе

Список литературы. 
Исследование эффективности медийной рекламы в Интернет

РефератПомощь в написанииУзнать стоимостьмоей работы

Мкртычян Г. А. Влияние Эмоционального И Рационального Типов Рекламы На Формирование Отношения Потребителя К Бренду / Нижегородский Филиал ГУВШЭ, 2010. Данилов Е. А. Новые форматы интернет-рекламы — раздражитель для посетителей сайта или эффективный инструмент продвижения? Интернет-маркетинг 06(48)2008. Веселов С. В. «Маркетинг В Рекламе. Оценка Рекламной Деятельности», Часть III. Учебник Для… Читать ещё >

Список литературы. Исследование эффективности медийной рекламы в Интернет (реферат, курсовая, диплом, контрольная)

1. Веселов С. В. «Маркетинг В Рекламе. Оценка Рекламной Деятельности», Часть III. Учебник Для Студентов Вузов. — М.: Международный Институт Рекламы, 2003.

2. Мкртычян Г. А. Влияние Эмоционального И Рационального Типов Рекламы На Формирование Отношения Потребителя К Бренду / Нижегородский Филиал ГУВШЭ, 2010.

3. Отношение Рекламодателей К Рынку Маркетинговых Услуг — 2010: Исследование//Гфк Русь Для Ассоциации Маркетинговых Услуг (Раму) И Ассоциации Коммуникационных Агенств России (Акар) — 2011.

4. Панкратов Ф. Г., Баженов Ю. К., Серегина Т. К., Шахурин В. Г. Рекламная Деятельность: Учебник Для Студентов Высших Учебных Заведений. — 3-Е Изд., Перераб. И Доп. — М.: Информационно-Внедренческий Центр «Маркетинг», 2001.

5. Пирогова Ю. К., Паршин П. Б. Рекламный Текст: Семиотика И Лингвистика / Ответств. Ред.— М.: Международный Институт Рекламы, Издательский Дом Гребенникова, 2000.

6. Ф. Котлер, К. Л. Келлер. Маркетинг Менеджмент, Экспресс-Курс. 3ь Изд. Пер. С Англ. Под. Науч. Ред. С. Г. Жильцова. — Спб.: Питер, 2008. — 480с.: Ил. Серия «Классический Зарубежный Учебник» .

7. Чаудхури А. Эмоции И Рассудок. Их Влияние На Поведение Потребителя / Пер. С Англ. М.: Ооо «Группа Идт», 2007.

8. Чистов Д. Российский Рынок Интернет Рекламы; Обзор Состояния, Сегментов И Рекламодателей, Спб-Риф 2011.

9. А.Назайкин. Справочник рекламного агента. Все современные технологии продажи рекламных услуг, электронное издание, 2008.

10. Акулич М. В. Классификация методов рекламного воздействия// Реклама. Теория и Практика. ?01(43)2011.

11. Васильев С. А, Веселов С. В. Медиарекламное пространство в России: состояние, тенденции, перспективы. К принятию новой редакции закона РФ О рекламе" Журнал: «Реклама. Теория и практика» #5, 2006 г.

12. Веселов С. В. Классификация телевизионных каналов и практика рекламной индустрии в условиях трансформирующегося медиарекламного ландшафта; Журнал: «Реклама. Теория и практика» #?04(58)2013 г.

13. Головлева Е. Л. Основы рекламы. «Феникс», Ростов-на-Дону, 2006, С. — 66. Специфика радио, как рекламоносителя — http://www.radirektiva.ru/spetsifika-radio-kak-reklamonositelya.html.

14. Данилов Е. А. Новые форматы интернет-рекламы — раздражитель для посетителей сайта или эффективный инструмент продвижения? Интернет-маркетинг 06(48)2008.

15. Данишевская О. Г., Видеореклама в интернете: аудитория, форматы, тренды// Журнал: «Интернет-Маркетинг», #4, 2010 Г.

16. Денишевская О. Г. «Баннерная Реклама: Для Чего? Почему И Как?» — Реклама. Теория И Практика /?01(37)2010.

17. Делицын Леонид Леонидович «Статистика распространения интернета в москве и в швеции: чего ждать дальше?» Журнал: Интернет-маркетинг, #2, 2010 г.

18. И. Полуэхтова. Медиасреда и медиабизнес в цифровую эпоху. ООО «НИПКЦ Восход-А» Москва, 2011.

19. Илья Жемелинский. Об определении эффективности рекламной кампании. Государственный университет — Высшая школа экономики. 2014;03−12.

20. Ирина Полуэхтова: «Телевидение может быть умным, вдумчивым и глубоким собеседником», 2014.

21. Лекционные материалы курса «Маркетинговые коммуникации; теория и пракика», М. М. Назаров, НИУ ВШЭ, 2014 г.

22. Мудров А. Н. Основы рекламы. «Экономист», Москва, 2005.

23. Назаров Михаил Михайлович, Виговская Екатерина Геннадьевна: Экосистема цифрового медиарекламного пространства; Журнал: «Реклама. Теория и практика», #6, 2012 г.

24. Пименов П. А. «Основы рекламы». «Гардарики», Москва, 2006.

25. Пикулева М. В. Особенности Оценки Эффективности ОнлайН-Рекламы. Журнал Реклама. Теория И Практика. ?01(55)2013.

26. Саркисян А-М. А. «Новые и технологии и изменение медиарекламной среды на примере анализа эффективности онлайн видеорекламы», Москва, 2014.

27. Фирсова Т. Ю. Тенденции развития digital-рекламы в мире // Теория и практика медиарекламных исследований. — 2012. — Вып. 2.

28. Фирсова Т. Ю. Оценка российского рынка интернет-рекламы: существующая структура и перспективы включения новых сегментов; Журнал: Реклама. Теория и практика, #2, 2013.

29. Abercrombie N., Longhurst B. «Audiences: A Sociological Theory of Performance and Imagination «. London: Sage, 1998.

30. Amaldoss, Wilfred; He, Chuan; Product Variety, Informative Advertising, and Price Competition. Jounal of Marketing Research (JMR). Feb2010, Vol. 47 Issue 1, p146−156.

31. Baltas, George — Determinants of internet advertising effectiveness: an empirical study, Athens University, 2003.

32. Bekkerman, Anton Gilpin, Gregory: High-speed Internet growth and the demand for locally accessible information content. Journal of Urban Economics. Sep2013, Vol. 77.

33. Brasel, S. Adam: Nonconscious drivers of visual attention in interactive media environments. Journal of Brand Management. May2011, Vol. 18 Issue 7.

34. Briggs R., Hollis N. (1997). «Advertising on the web: is there response before click-through?» Journal of Advertising Research, Vol. 37, No. 2.

35. Bright, Laura F; Daugherty, Terry: Does customization impact advertising effectiveness? An exploratory study of consumer perceptions of advertising in customized online environments. Journal of Marketing Communications. Feb2012, Vol. 18 Issue 1.

36. Bright, Laura; Daugherty, Terry: Advertising in the web 2.0 world: online customization and its impact on the perception of advertising amongst digital natives. American Academy of Advertising Conference Proceedings. 2011.

37. Bronnenberg, B.J., Dube, J. & Mela, C.F. (2010) Do digital video recorders influence sales? Journal of Marketing Research, 47(6), 998−1010.

38. Bruner, G.C. and Kumar, A. (2000) Web commercials and advertising hierarchy-of-effects, Journal of Advertising Research, January/April.

39. Chahal, Mindi. Video viewability: how should brands measure it? Marketing Week (1 419 285). 2/20/2014, p8−8.

40. Charles R. Taylor: Hot topics in advertising research International Journal of Advertising, 31.1.

41. Claire E. Norris and Andrew M. Colman (1992). «Contex Effects on Recall and Recognition of Magaz, ine Advertisements», Journal ofAdvertising, Volume XXI, Number 3, September 1992.

42. Clancy. Kevin J. and David M. Kweskin (1971), «TV Commercial Recall Correlates,· Journal ofAdvertising Research, 11 (April). 18−20.

43. Clark, Thomas, Stewart, Julie; Promoting Academic Programs Using Online Videos. Business Communication Quarterly. Dec2007, Vol. 70 Issue 4Clarke B. (2006). New Language for the New Medium of Television. London: IDS.

44. COMTEX News Network, Inc. Ad Infuse First to Deliver Dynamic Mid-Roll Advertising for Mobile and Podcast Video Content; Mondo Mini Shows to Adopt Mid-Roll Ads in Programming// Internet Wire. Feb 15, 2007.

45. Curran, Kevin, Sarah Graham, and Christopher Temple. 2011. «Advertising on Facebook.» International. Journal of E-Business Development 1: 26−33.

46. Dahlen M. (2001). «Banner advertisements through a new lens». Journal of Advertising Research, Vol. 41, No. 4.

47. Danaher, Peter J.; Dagger, Tracey S. Comparing the Relative Effectiveness of Advertising Channels: A Case Study of a Multimedia Blitz Campaign// Journal of Marketing Research. Aug2013, Vol. 50 Issue 4.

48. Dean, Dwane Hal, and Abhijit Biswas (2001), «Third-Party Organization Endorsement of Products: An Advertising Cue Affecting Consumer Prepurchase Evaluation of Goods and Services,» Journal of Advertising, 30, 4 (Winter), 41−57.

49. Dreze X. and F. Zufrieden (1997), Testing Web Site Design and Promotional Content, Journal of Advertising Research, March-April, 77−91 .

50. Fraser p. Seitel. The Practice of Public Relations, Prentice Hall; 12 edition; May 26, 2013. — 456 pages.

51. G. Franzen — Advertising Effectiveness: Findings from Empirical Research, NTC Publications?, Jan 1, 1994? — Advertising — 260 pages???

52. Galpin, J. & Gullen, P. (2000) Beyond the OTS: measuring the quality of media exposure. International Journal of Market Research, 42, 4, pp. 473−493.

53. Gensler, Sonja, Volckner, Franziska, Yuping Liu-Thompkins, Wiertz, Caroline: Managing Brands in the Social Media Environment. Journal of Interactive Marketing (Mergent, Inc.). Nov2013, Vol. 27 Issue 4, p242−256. 15p.

54. Gerard J. Tellis. Effective Advertising: Understanding When, How and Why advertising works. SAGE publications, 201 pages.

55. Gerard J. Tellis. Generalizations about advertising effectvieness in markets/ Journal of advertising research/ June 2009.

56. Gilpin, Dawn: Organizational Image Construction in a Fragmented Online Media Environment. Journal of Public Relations Research. Jul2010, Vol. 22 Issue 3, p265−287.

57. Gorn and Weinberg, «The Impact of Comparative Advertising on Perception and Attitude: Some Positive Findingd,» Journal of Consumer Research, 11 (September), 719−727." .

58. Green, Andrew; Will the internet mean the end of civilisation as we know it? Market Leader. Spring2009, Issue 44.

59. Grewal, Dhruv, et al. (1997), «Comparative Versus Non-comparative Advertising: A Meta-Analysis,» Journal of Marketing, 61 (October), 1−15.

60. Harris, James: Spending Advertising Money in the Digital Age — How to Navigate the Media Flow. International Journal of Advertising; 2013, Vol. 32 Issue 1.

61. Hassanein, Khaled and Milena Head. 2005;6. «The Impact of Infusing Social Presence in the Web Interface: An Investigation across Product Types.» Interactive Journal of Electronic Commerce 10: 31−55.

62. Heath, Robert G. The Secret of Television’s Success: Emotional Content or Rational Information?/ Journal of advertising research, Mar2011 Supplement, Vol. 51, p112−121.

63. Heinonen, Kristina. 2011. «Consumer activity in social media: Managerial approaches to consumers' social media behavior.» Journal of Consumer Behavior 10: 356−364.

64. Hofacker, C.F. & Murphy, J. (1998) World wide web banner advertisement copy testing, European Journal of Marketing, 32, pp. 703 712.

65. Hofacker, C. F. and Jamie Murphy (2000) «Clickable Banner Ads and World Wide Web Content Sites,» Journal of Interactive Marketing, 14 (1), 49−59.

66. Hoffman & Novak (1998), «Bridging the Digital Divide» SCIENCE, 280 (April 17), 390−391.

67. Hung, Kineta (2000), «Framing Meaning Perceptions With Music: The Case of Teaser Ads,» Journal of Advertising 29 (Spring), 25−34.

68. Jacques, Amy: Leading editors examine the changing media environment. Public Relations Tactics. Jul2011, Vol. 18 Issue 7, p14−14. 2/3p.

69. Jain, Shailendra Pratap, and Durairaj Maheswaran (2000), «Motivated Reasoning: A Depth-of-Processing Perspective,» Journal of Consumer research, 26, 4 (March), 358−371.

70. Jana Moller and Martin Eisend «A Global Investigation into the Cultural and Individual Antecedents of Banner Advertising Effectiveness», Journal of International Marketing, 2010.

71. Jed Savage: A Brand Playbook for Multiscreen. Adweek, 15 499 553, 4/29/2013, Vol. 54, Issue 17.

72. Jiyoung Cha: Do Online Video Platforms Cannibalize Television?: How Viewers Are Moving from Old Screens to New Ones. Journal of advertising research, Mar2013, Vol. 53 Issue 1, p71−82.

73. John P. Murry, Jr., John L. Lastovicka, and Surendra N. Singh (1992), «Feeling and Liking Responses to Television Programs: An Examination of Two Explanations for Media Context Effects,» Journal of Consumer Research, Vol. 18, No. 4, pp. 441 451.

74. Jun Heo, Chang-Hoan Cho: A new approach to target segmentation: Media-usage segmentation in the multi-media environment. Journal of Targeting, Measurement & Analysis for Marketing. Sep2009, Vol. 17 Issue 3, p145−155.

75. Kaatz, Ronald B.: Media Connections In A Changing Consumer Environment. Journal of Advertising Research. Apr/May86, Vol. 26 Issue 2, pRC-3-RC-7.

76. Kai-Yu Wang, Eric Shih, Laura A. Peracchio «How banner ads can be effective Investigating the influences of exposure duration and banner ad complexity» International Journal of Advertising, 32(1), pp. 121−141, 2013.

77. Kendall Goodrich, Shu Z. Schiller, Dennis Galletta. (2015) «Consumer Reactions To Intrusiveness Of Online-Video Advertisements» / Journal Of Advertising Research/ Jar-55−1-037−050.

78. Kelly, Louis, Gayle Kerr, and Judy Drennan. 2010. «Avoidance of Advertising in Social Networking. Sites: The Teenage Perspective.» Journal of Interacting Advertising 10: 16−27.

79. Knapp, Alex: O3b Networks Launches Its First High Speed Internet Satellites. Forbes.com. 6/26/2013.

80. Kousha, Kayvan; Thelwall, Mike; Abdoli, Mahshid; The role of online videos in research communication: A content analysis of You Tube videos cited in academic publications. Journal of the American Society for Information Science & Technology. Sep2012, Vol. 63 Issue 9, p1710−1727.

81. Kover, Arthur J. (1995), «Copywriters' Implicit Theories of Communication: An Exploration,» Journal if Consumer Research, 19 (September), 212−225.

82. Lazaroiu, George: Media Concentration, Digital Communication Networks, And The Impact Of New Media On The News Environment. Economics, Management & Financial Markets. Jun2010, Vol. 5 Issue 2, p264−272. 9p.

83. Lee, Sangwon, Cho, Moonhee: Social Media Use In A Mobile Broadband Environment: Examination Of Determinants Of Twitter And Facebook Use. International Journal of Mobile Marketing. Dec2011, Vol. 6 Issue 2.

84. Lee, Yih Hwai; Ching Lim, Elison A. When Good Cheer Goes Unrequited: How Emotional Receptivity Affects Evaluation of Expressed Emotion. Jounal of Marketing Research (JMR). Dec2010, Vol. 47 Issue 6, p1151−1161. 11p. 2 Graphs.

85. Lin, Grace Hui Chin, Revealing the Effectivenesses of Communication Strategies// Paper presented at the Annual ELT Conference of Applied Foreign Languages (AFL) (8th, Taichung City, Taiwan, May 24, 2013).

86. Lohtia, Ritu; Donthu, Naveen and Hershberger K. Edmund «The Impact of Content and Design Elements on Banner Advertising Click-through Rates»; Journal of Advertising Research, December 2003.

87. Marcu, Mihaela; Gherman, Cristina. The Efficiency Of Promotional Instruments Related To The Product Life Cycle Stages //Annals of the University of Petrosani Economics; 2010, Vol. 10 Issue 1.

88. Miyazaki, Anthony and Sandeep Krishnamurthy (2002), «Internet Seals of Approval: Effects on Online Privacy Policies and Consumer Perceptions» Journal of Consumer Affairs, 36(1), Summer, 28−49.

89. Muehling, Darrel D., Donald E. Stem, Jr., and Peter raven (1989), «Comparative Advertising: Views From Advertisers, Agencies, Media and Policy Makers,» Journal of Advertising Research (October/November), 38−48.

90. Panda, Tapan K; Panda, Tapas K; Mishra, Kamalesh. Does Emotional Appeal Work in Advertising? The Rationality Behind Using Emotional Appeal to Create Favorable Brand Attitude. IUP Journal of Brand Management. Jun2013, Vol. 10 Issue 2, p7−23.

91. Paquette, Holly, «Social Media as a Marketing Tool: A Literature Review» (2013).Major Papers by Master of Science Students. Paper 2.

92. Pashkevich, Max; Dorai-Raj, Sundar; Kellar, Melanie; Zigmond, Dan: Empowering Online Advertisements by Empowering Viewers with the Right to Choose The Relative Effectiveness of Skippable Video Advertisements on YouTube. Journal of advertising research, Dec2012, Vol. 52 Issue 4.

93. PETER J. DANAHER and GUY W. MULLARKEY «Factors Affecting Online Advertising Recall: A Study of Students» Journal of Advertising Research, Volume 43 / Issue 03 / September 2003.

94. Pjero E., Agaraj X and Shyle I. Integrated Marketing; Communication and its Measurement in Albania reality// International Review of Business Research Papers. 2010. 4.

95. Sawyer, Alan (1981), «Repetition, Cognitive Responses and Persuasion,» in Cognitive Responses in Persuasion, Richard E, Petty, Thomas M. Ostrom, and Timothy C. Brock (eds.), Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum.

96. Schmitt, B. H. (1994), «Contextual priming of nonverbal material in advertising,» Psychology and Marketing, 11, 1−14; Erdley, C. A., and P. R. D’Agostino (1988), «Cognitive and Affective Components of Automatic Priming Effects,' Journal of Personality and Social Psychology, 54, 741−747.

97. Sherman L., Deighton J. (2001). «Banner advertising: effectiveness and optimizing placement». Journal of Interactive Marketing, Vol. 15, No. 2.

98. Singh, S., & Dalal, N. (1999). Web home pages as advertisements. Communications of the ACM, 42(8), 91±98.

99. Soldow, Gary F. and Victor Principe (1981), «Response to Commer· cials as a Function of Program Context,· Journal of Advertis· ing Research, 21 (April), 59−65.

100. Stewart D. W. Advertising Wearout: What And How You Measure Matters // Journal Of Advertising Research, September, 1999.

101. Synodinos, Nicolaos (1988), «Subliminal Stimulation: What Does the Public Think About it?» Current Research and Issues in Advertising, 11, 1, 157−187.

102. Taute, Harry A; McQuitty, Shaun; Sautter, Elise Pookie. «Emotional Information Management And Responses To Emotional Appeals». Journal of Advertising. Fall2011, Vol. 40 Issue 3, p31−43.

103. Taylor, David G., David Strutton, and Kenneth Thompson. 2012. «Self-Enhancement as a Motivation for Sharing Online Advertising.» Journal of Interactive Advertising 12:13−28.

104. Thales Teixeira, Michel Wedel, Rik Pieters (2012) Emotion-Induced Engagement in Internet Video Advertisements. Journal of Marketing Research: April 2012, Vol. 49, No. 2, pp. 144−159.

105. Wang, Guangping; Dou, Wenyu; Li, Hairong; Zhou, Nan. Advertiser Risk Taking, Campaign Originality, and Campaign Performance// Journal of Advertising. Spring2013, Vol. 42 Issue 1, p42−53.

106. Weiss, Todd R.: Google Fiber High-Speed Internet: A Peek Behind the Curtain. eWeek. 10/14/2013.

107. Wood, Orlando. How Emotional Tugs Trump Rational Pushes: The Time Has Come to Abandon a 100-Year-Old Advertising Model// Journal of Advertising Research. Mar2012, Vol. 52 Issue 1.

108. Zichterman, Anna J.: Developments In Regulating High-Speed Internet Access: Cable Modems, Dsl, & Citywide Wi-Fi. Berkeley Technology Law Journal. Annual Review2006, Vol. 21 Issue 1.

109. 2011 by ETCN BV the Netherlands Institute of Marketing for NIMA-A and NIMA-B.

Показать весь текст
Заполнить форму текущей работой