Список использованной литературы
![Реферат: Список использованной литературы](https://gugn.ru/work/7772924/cover.png)
Помаз И. В., Шингирей С. А. Маркетинговые коммуникации. — 2007. Wilcox B. Current Trends in the Marketing and Promotion of Movies Using Social Media. — 2012. Lukk T. Movie marketing: opening the picture and giving it legs. — Silman-James Press, 1997. Balio T. (ed.). The American film industry. — Univ of Wisconsin Press, 1985. Ellsworth M. V., Ellsworth J. H. Marketing on the Internet. — 2012… Читать ещё >
Список использованной литературы (реферат, курсовая, диплом, контрольная)
1. Закон Российской Федерации «О рекламе» от 13 марта 2006 г. № N 38 — ФЗ // Российская газета.
2. Батра Р., Майерс Д. Д., Аакер Д. А. Рекламный менеджмент. — М. и др.: Вильямс, 1999.
3. Котлер Ф. Основы маркетинга: краткий курс:[перевод с английского]/Филип Котлер //Москва [и др.]: Вильямс. — 2012.
4. Панкратов Ф. Г., Баженов Ю. К., Шахурин В. Г. Основы рекламы: учебник //М.: Дашков и Ко. — 2012. — Т. 540.
5. Помаз И. В., Шингирей С. А. Маркетинговые коммуникации. — 2007.
6. Синяева И. М., Земляк С. В., Синяев В. В. Маркетинговые коммуникации. — М.: Дашков и Ко, 2008.
7. Balio T. (ed.). The American film industry. — Univ of Wisconsin Press, 1985.
8. Tuten T. L., Solomon M. R. Social media marketing. — Sage, 2014.
9. Афанасьев Д. А. Методы разработки стратегии интегрированных маркетинговых коммуникаций дистрибьюторов киноиндустрии //Вестник ИНЖЭКОНа. Серия: Экономика. — 2011. — №. 2. — С. 252−256.
10. Ковтонюк Ф. В. Социально-экономические особенности и этапы исторического развития киноиндустрии на примере США и России //Экономический журнал. — 2016. — №. 5 (41).
11. Маринина М. А. Оценка эффективности маркетинговых коммуникаций. — 2014.
12. Chakravarty A., Liu Y., Mazumdar T. The differential effects of online word-of-mouth and critics' reviews on pre-release movie evaluation //Journal of Interactive Marketing. — 2010. — Т. 24. — №. 3. — С. 185−197.
13. Elliott C., Simmons R. Advertising media strategies in the film industry //Applied Economics. — 2011. — Т. 43. — №. 29. — С. 4461−4468.
14. Ellsworth M. V., Ellsworth J. H. Marketing on the Internet. — 2012.
15. Hamel K. J. From advertisement to entertainment: Early Hollywood film trailers //Quarterly Review of Film and Video. — 2012. — Т. 29. — №. 3. — С. 268−278.
16. Hede A.-M., Kellett P. Marketing communications for special events: Analysing managerial practice, consumer perceptions and preferences, European Journal of Marketing, 2011, 45 (6), pp. 987−1004.
17. Kerrigan F., Yalkin C. Revisiting the role of critical reviews in film marketing //Mashing-up Culture. — 2009. — С. 169.
18. Lukk T. Movie marketing: opening the picture and giving it legs. — Silman-James Press, 1997.
19. Newell J., Salmon C. T., Chang S. The hidden history of product placement //Journal of Broadcasting & Electronic Media. — 2006. — Т. 50. — №. 4. — С. 575−594.
20. Rui H., Liu Y., Whinston A. Whose and what chatter matters? The effect of tweets on movie sales //Decision Support Systems. — 2013. — Т. 55. — №. 4. — С. 863−870.
21. Smith P. R., Zook Z. Marketing communications: integrating offline and online with social media. — Kogan Page Ltd., 2011.
22. Staiger J. Announcing wares, winning patrons, voicing ideals: Thinking about the history and theory of film advertising //Cinema Journal. — 1990. — Т. 29. — №. 3. — С. 3−31.
23. Tilson D. J. Public relations and Hollywood: A fistful of publicity //Public Relations Quarterly. — 2003. — Т. 48. — №. 1. — С. 10.
24. Wilcox B. Current Trends in the Marketing and Promotion of Movies Using Social Media. — 2012.
25. Yeshin T. Integrated marketing communications. — Routledge, 2012.